Dynamics NAV is de basis voor de meest complete bedrijfssoftware die u voor uw bedrijf kan vinden!

DOCUMENTSCANNING, PEPPOL EN DOCUMENTBEHEER

Wil je je stroom van documenten en facturen bestrijden?
Alles scannen en digitaal verwerken?
Zoek je een oplossing voor PEPPOL?

 

Document Capture is de beste en de meest uitgebreide oplossing voor het scannen van facturen en andere documenten in combinatie met onze bouwsoftware.

Het is de marktleider in een automatische registratie van documenten, OCR-data-extractie, een geavanceerde stroom van goedkeuringen en een full-text doorzoekbaar digitaal archief voor Business Central. En bovendien wordt alles rechtstreeks verwerkt in Business Central, wat ook een leuke besparing is.

Continia Document Capture is gecertificeerd door Microsoft en is eenvoudig in gebruik. Bovendien is het zeer betaalbaar. Kortom: het is een oplossing die iedere gebruiker van de Offimac bouwsoftware zou moeten overwegen.

MET DOCUMENT CAPTURE DIGITALISEERT U DATA EN BESPAART U TIJD EN PAPIER

Genoeg van al dat typen?

Facturen en andere documenten (PDFs, mails etc) worden geanalyseerd en de gegevens worden automatisch gelezen uit de gescande afbeelding. Document Capture gebruikt vooraf gedefinieerde document templates om de gegevens in de juiste velden te plaatsen. Nieuwe templates worden voortdurend gegenereerd. En u kunt deze makkelijk wijzigen door tekst op de gescande afbeelding te markeren en aan de juiste velden te koppelen.

Matchen van inkooporders met data in de Offimac bouwsoftware

Document Capture bevat een geavanceerde set van functies voor het matchen van inkoopfacturen met bestaande inkooporders. De software kan u dus tijd en geld besparen. Want het is zeer efficiënt. Door het matchen kan u dus ook medewerkers voor andere zinvollere taken inzetten. En voor sommige van onze klanten betekent dat aspect van Document Capture dus ook een interessante besparing plus kwaliteitsverbetering.

 Sleep en verplaats

Met deze software kunt u eender welk bestand of e-mail naar eender welk document in Business Central slepen. En dat leidt tot meer structuur en minder zoekwerk. Bijvoorbeeld, bij de goedkeuring van inkoopfacturen kunt u de oorspronkelijke inkoop offerte van de leverancier, e-mail over bijzondere voorwaarden, enz. eraan vasthechten. Dat is zeer handig. Zo zitten de juiste documenten op de juiste plaats, zodat u minder moet zoeken. En bovendien hebt u digitale copies van alle informatie. Zodat deze ook niet zoek geraakt. En u minder papier in uw bedrijf moet laten circuleren. Bovendien kan u hierdoor makkelijker de nodige digitale werkstromen met de juiste informatie organiseren. Met de nodige automatische rappels als het nodig is.

Doorzoeken van volledige tekst

Alle PDF-documenten worden volledig geïndexeerd, waardoor het mogelijk is om een volledige tekst te doorzoeken via gegevens van het document – niet enkel de gegevens die worden opgevangen en gebruikt. 

 

PEPPOL MET DOCUMENT OUPUT

Het handmatig distribueren van documenten is tijdrovend en frustrerend. Je hebt een betere manier nodig om je documenten efficiënt te beheren. Het stroomlijnen van je workflow en het automatiseren van tijdrovende taken zijn essentieel voor een vlekkeloze bedrijfsvoering.

Zeg vaarwel tegen de frustraties van handmatige documentendistributie en verwelkom een nieuw tijdperk van efficiëntie met Continia Document Output! Voor bedrijven die Microsoft Dynamics 365 Business Central gebruiken biedt Document Output innovatieve functies om documentendistributieproces te transformeren. En het heel handig hieraan is dat zij ook meteen een oplossing bieden voor PEPPOL.

 

Weg met papier door Document Output

Je hoeft geen compleet nieuw systeem te leren. Aangezien alle Continia-oplossingen geïntegreerd zijn kan je dezelfde vertrouwde interface blijven gebruiken.

Met Document Output kan je:

 

  • Direct verbinding maken met het PEPPOL Network voor naadloze communicatie
  • Uw e-mails in batches verzenden en tijd besparen
  • Uitgaande e-mails moeiteloos personaliseren
  • Een volledig overzicht van je communicatie behouden
  • Documentbeveiliging verbeteren met versleuteling en authenticatie
  • Kiezen uit meer dan 30 kant-en-klare sjablonen voor professionele e-mails

ONTDEK MEER OVER ONZE ANDERE OPLOSSINGEN NAAST DOCUMENT CAPTURE

We leveren digitale totaaloplossingen die samenwerken. Want het grote voordeel voor bedrijven is dat onze aanpak tijd, geld en kopzorgen bespaart. Omdat klanten zeker zijn dat ze goede oplossingen krijgen. En omdat ze heel hun ICT kunnen bespreken met één en dezelfde ICT-partner, die zorgt voor alles.

Ontdek hier meer over enkele van onze andere oplossingen:

 

GECONTACTEERD WORDEN?